中環


一直都想,來一次中環外拍。

動機只是一直以來,
到中環遊歷次數不出五次吧!
有很多的地方更是從未到過!

在我眼下,
這是眾多區中最有特色的其中一區!
何解?不知道呀!


第一站-蘭桂坊!


本已構好圖,一切準備就緒,為何多了一名利迷!


想我影你?!好啦,順吓你意啦!
但係點解你特別鍾情那對球型物體?


第二站-砵甸乍街。


我想影賓妹呀!唔好阻住啦!輸咗比利物浦,唔想影你呀!



好斜呀!好彩我地係由上面行落嚟!


冒著被打危機,都要拍下呢名肌肉男嘅食相!
係喎!我細過曾諗過做記者喎!不如轉行啦!


呢名蕉檔睇場絕唔惹小!影佢想會破口大罵!!
佢生平最唔中意上鏡。
情報係由路過搭訕嘅阿姐所提供!


呢度最正,因為有大把好嘢食!


阿婆,拎唔拎到呀?不如比埋個賓賓啦!


收費便宜嘅理髮店,唔知金融海嘯後,
會唔會多D人排隊呢??


一入嚟文武廟,第一個反應係..推高ISO!!室內勁唔夠光!


廟宇修葺中~~~


我唔似人地咁,冇朋友可以錯支小黑用!相嘅效果係冇咁好啦!!


呢個世界原本真係有免費「午餐」嘅!


許願吧!一人有一個夢想!


國父,原來你後生嗰陣都幾俊喎!!


構圖方面,這張我係幾中意的!!


又係要推高ISO嘅時候!


呢張有D似西門嗰D作品嘅味道喎,我心諗!

No comments:

Post a Comment