JB.Group Classic 2008 - Star Tennis Clinic


呢次嘅作品,其實算唔上特別!大部份唔係球員大頭,就係普普通通嘅全身照。但起碼叫做合格吧!至少冇裁剪過,更唔需要點樣大執,最多只係用光影魔術手(咪就係格硬加大陸網站嗰個軟件)補補光,加吓相框咁。

嗰日,用番自己支Sigma 70-300遠攝變焦鏡,始終都係自己嘅,用係上嚟會比較得心應手,用慣咗嘛!唔好睇呢支嘢水貨只係賣千零蚊,但佢嘅解像度都幾好,影出嚟嘅效果都算幾好。當然唔好攞佢同小黑同小白相比,大佬!價錢差幾條街呀!

當然,某部份相就一定唔用長鏡啦!想攞哂個看台同小小球場,梗用A16啦。




好啦!唔廢話啦,睇相啦~~~


亞視嘅攝影師,Sorry,你被偷拍了。


呢位攝記,唔好以為我偷拍你,我嘅目標只係你手上支小白IS...


曾幾何時,做記者亦是筆者嘅理想.....


好啦!一班我唔知佢地係乜水嘅女球星捨得出嚟啦。


佢地行去同班學員影相啦!呢個,係乜水?妖~鬼知咩!!


呢個?唔知,係長頸鹿掛~~~


咁佢呢?我可以肯定咁答,女人!


呢個我識!彭帥!話哂大家都係中國人...


我唔可以唔承認,個快門較得慢咗,球員嘅姿勢冇問題,但如果想個網球清楚D,就唔可以用二百份之一秒快門咁慢啦!


喂!個波去咗邊呀?你估我想咩!你估我用1Ds Mark III咩~~~


呢張總算滿意,夠光,夠清,又冇走焦。


呢位小姐,妳上鏡率都幾高喎....


網球同太極Crossover?!?!


同班細路打波都好輕鬆,我諗佢地都滴汗不出呀!


呢張都頗滿意!


呢張,個樣朦咗D囉,反面教材之一.....


打完波,梗係送番個親筆簽名網球比你地留念啦!死!但係送得比邊個呀?順得哥情失嫂意...


No comments:

Post a Comment