稻鄉人類飲食博物館 (PS:並唔係廣告)  


近排,佢都有提過吓參觀過乜乜飲食博物館。吓!?!?乜原來香港地都有D咁嘅地方!真係唔知,咁順勢問問呢問嘢係邊區,大老闆竟然答句:「唔知呀?」吹脹~~~

當時又醒唔起可以用呢個世界上其中一樣偉大發明,就係“Yahoo搜尋器”,如果唔係咁,都唔會有以下呢件生活小小小事件發生。對話內容唔係點完全記得,大致如下:

話說琴晚開餐之時,我呢位大老闆抽起條筋,竟然學人想据扒!原本與那班惜日同係有生日飯局的,但係呢兩個禮拜都要OT,見佢嘅時間都唔多都,何況同條友仔同台食飯!冇計啦,唯有遲D先入去啦,Cheap Cheap地食一餐應酬吓啦。

食食吓,佢又提起:「上次去飲食博物館,都有教點樣揸刀叉。」

「咁嗰間嘢係邊度ga?」可能我真係好想知呢間嘢係邊,所以又問。

「咁番到屋企先話比你知啦~~~」

「你又整蠱我!!!點解一定要返到屋企先講?」我咁答。

「唔係呀!我返到屋企攞番張嘢比你睇呀~~~」大老闆串串地咁講。

咁我隨口回道:「你搵到之後,就放係餐台面,等我今晚留嚟睇啦!」

「Okay!」

正 當外出玩完一輪後,大門一開,發覺台面果然放咗張紙Wo~~~立即拎嚟超超,果然係大老闆之前所講嘅資料。心裡即時暗喜,夜媽媽都要拎番部封咗塵嘅 Scanner出嚟,為咗呢個Post作準備(筆者按:其實當時巴塞vs皇馬場波仲未開波,見有d時間...﹞有時開心係唔需要咩理由,只要你心目中嘅 VIP為你做小小嘢,就已經足夠。當然,拎番部封塵Scanner出嚟,就梗係Share大老闆比我嘅嘢啦!






No comments:

Post a Comment