有抽濕機的日子


12月17日係朋友S嘅牛一之喜。 不少識我嘅人都知,我同我班中學死黨嘅生日聚會,係有互送禮物呢個環節。當然,我地唔會齋送禮物咁簡單,梗會加插一D別開生面嘅元素喺裡頭。

係咩?

就係抽禮物!!

點抽?

每人將心目中一份禮物寫低喺張紙仔度,摺埋佢,仲要唔可以比其他人知道你寫D乜。收集後,下次生日嗰位就隨意抽一張。唔好以為好簡單,個遊戲規則係未到頒獎一刻,收禮物嗰位係唔會知道自己會收到乜。唔單只咁,我地仲加插咗一份「鮮花加果籃」特別大獎,如果「幸運地」抽中,咁就會於生日當天收到這份驚喜。女仔收到就冇所謂,但如果比我地呢班堂堂男子抽中,要親自將佢由公司個接待處拎入自己個位度,途中會受到幾多對眼睛嘅注視,幾多驚訝的表情,想起也心有餘悸...

幸好這情況並冇喺我身上發生,真的要感謝神恩。

講番本篇的主角朋友S,當佢抽出其中一張紙仔,及後眾人打開來一睇,反應只有一個,係笑,應該係大笑。仲要係笑到眼淚水都出埋嗰隻。原因係紙上清清楚楚地寫著抽.濕.機三字!!!朋友S對不起,搞到那時候的妳異常無奈。真係冇計,呢D都只係自然反應。

最後,這位朋友S亦在生日當天,喺一片歡笑之中接過這份生日禮物。自此有一了一份令家居既乾爽又可愛的抽濕機。

大家亦為這位拖住「Hello Kitty抽濕機的電波少女」而開心呢~~~!!!


image



No comments:

Post a Comment