二奶進修班

呢個題目好似唔係一個可以公開地放上網嘅題目!?!?!

某天午飯時段,朋友S來電。佢問咗一個問題:「喂!你試過同我同班嗎?」

「未!!」我好肯定咁回答。

「咁依家比個機會妳同我做同班同學啦!我揾到個操控二奶進修班呀,有冇興趣呀?」佢得戚地講。


「好呀!無所謂啦。」我梗係制啦!我包起呢個C字牌頸嘅二奶,大大話話都有大半年之久,一直苦無機會去唸點樣去「摸索」佢,今次有機會了,正!

今日,係報名嘅日子,撞正同事E亦都肯齊齊學吓呢味嘢,再加上朋友S嘅同事,一行四人就咁成團。

不過剛醒起開課當日正正係貝隆夫人回歸之日,睇怕D時間有就!
慘!!

我這個二奶,雖不算什麼頂級正貨,但以我呢個二奶入門友來講,已算有多「花式」玩了,呀!唔係「花式」應該係「功能」。點都好,財政大臣又被打入冷宮睇怕事在必行!!


 
     

No comments:

Post a Comment